follow

De unde cumparam haine pentru barbati

Mai este putin timp si se apropie ziua de nastere a prietenului meu. Si cu aceasta ocazie magazinul de haine 3Suisses mi-a venit in ajutor, mai ales pentru ca nu ma prea pricep la haine de barbati.
Sectiunea Shopping in functie de produs cuprinde o gama foarte diversificata de haine barbati. Am accesat subsectiunea camasi, stiind ca prietenul meu adora acest articol vestimentar. De asemenea, camasile sunt in trend mai ales in perioada de primavara-vara cand pot si asortate atat cu bermude cat si cu panataloni lungi sau chiar si blugi. Prima camasa care mi-a atras privirea a fost una mov inchis si vaporoasa cu maneci trei sferturi potrivita vremii actuale.

Cel de al doilea articol vestimentar a fost tot o camasa cu dungi de culoare maro deschis(crem) cu guler italian contrastant cu balene detaşabile. Mi-a placut foarte mult faptul ca avea maneci lungi cu mansete care se ridicau, fiind de culoare alba care venea intr-un contrast placut ochiului alaturi de culoarea maro, aducand totodata si o nota mai optimista intregii camasi. Camasa mai avea atasat un buzunar finut in zona pieptului, nefiinf foarte conturat. De asemenea, camasa este confectionata din bumbac, fapt care imi ofera o anumita siguranta in ceea ce priveste calitatea marfurilor.

By Jucarii with 0 comentarii

0 comentarii: